دستگاه های کالر سورتر کشاورزی

زرکان صنعت ایرانیان پیشرو در عرضه ی دستگاه های کالرسورتر کشاورزی و صنایع غذایی

امروزه واحدهای تولیدکننده مواد غذایی مانند بسیاری از صنایع دیگر برای تولید و فروش محصولات خود با مشکلات متعددی رو به رو هستند که بخش عمده ای از این مشکلات با فناوری تولید و نوع تکنولوژی به کار رفته در تولید مواد غذایی در ارتباط مستقیم است.

بنابراین، بهره گیری از فناوری های روز دنیا و تامین زیرساخت های لازم برای حفظ و گسترش بازار صنعت مواد غذایی و فراوری غذا امری ضروری است. به کارگیری فناوری های نوین مواد غذایی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در صنایع غذایی علاوه بر اینکه سبب افزایش زمان ماندگاری و بهبود کیفیت و سلامت محصولات و ایمنی غذا خواهد شد، در رشد و توسعه صنعت و کسب و کار سهم قابل توجهی خواهد داشت و رقابت در صادرات محصولات غذایی در کشورهای در حال توسعه را با کشورهای توسعه یافته امکان پذیر خواهد کرد.
در هر کارخانه ای هدف، تولید بهترین محصول است. محصولی که از هر جهت مطلوب و بدون عیب و نقص بوده و در عین حال ضایعات بسیار کمی داشته باشد. برای رسیدن به این هدف باید بر روی تولید محصول غذایی نظارت و کنترل داشت یعنی از همان ابتدا که ماده خام به کارخانه می آید تا زمانی که پس از تغییرات لازم، بسته بندی شده و برای عرضه آماده می شود، باید محصول مورد نظر کنترل و آزمایش گردد.
دستگاه های کالر سورتر مخصوص مواد غذایی شرکت زرکان صنعت ایرانیان نیز شما را در این امر یاری خواهد رساند که کیفیت محصولات خود را به میزان قابل قبولی بالاببرید و بهترین محصول را روانه ی بازار نمایید.
شایان ذکر است شرکت زرکان صنعت ایرانیان دستگاه های کالر سورتر خود را برای محصولات مختلف با ویژگی های منحصر به فرد و خاص، بهینه نموده است.
به طور مثال این شرکت دستگاه های مختلف کالر سورتر مواد غذایی، شامل: کالر سورتر برنج، کالر سورتر حبوبات، کالر سورتر غلات، کالر سورتر خشکبار، کالر سورتر فلفل، کالر سورتر سیر، کالر سورتر بادام زمینی، کالر سورتر کشمش، کالر سورتر گردو، کالر سورتر پسته، کالر سورتر فندق، کالر سورتر ذرت، کالر سورتر دانه های روغنی و … را عرضه می نمایید. که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران ما در تماس باشید.

صنایع غذایی